اطلاعیه

فروشگاه غیرفعال است !

بزودی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان خواهیم بود ...

هیرامارت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

قوانین سایت و شرایط بازگشت

ما در هیرامارت تلاش می‌کنیم تجربه‌ای مطمئن و بی‌دغدغه از خرید کالاهای دیجیتال و گیمینگ برای شما فراهم کنیم.

برای همین، شرایط بازگشت و مرجوعی را به‌صورت شفاف و قابل‌اعتماد تنظیم کرده‌ایم:



---


 ۱. مرجوعی کالاهای معیوب یا دارای مشکل


اگر کالا خراب، معیوب، آسیب‌دیده در حمل‌ونقل یا ناسازگار با سفارش به دست شما رسید:


ظرف ۲۴ ساعت از لحظه تحویل با پشتیبانی هیرامارت تماس بگیرید.


کالا باید همراه جعبه، اقلام داخل بسته و برچسب‌ها بازگردانده شود.


پس از بررسی، کالا تعویض می‌شود یا در صورت نبود موجودی، هزینه کامل بازگشت داده می‌شود.




---


 ۲. مرجوعی به دلیل انصراف از خرید


برای کالاهای دیجیتال، گیمینگ و الکترونیکی، به دلیل حساسیت و امکان سوءاستفاده:


انصراف از خرید فقط قبل از ارسال سفارش امکان‌پذیر است.


پس از تحویل، امکان بازگشت به دلیل انصراف وجود ندارد، مگر آنکه کالا کاملاً پلمب، استفاده‌نشده و بدون هیچ‌گونه باز شدن بسته‌بندی باشد.




---



 ۳. شرایط بازگشت کنسول‌های بازی


به دلیل وجود شماره سریال و حساسیت کالا:


کنسول فقط در صورت خرابی فنی، باز نشدن پلمب، یا مغایرت با سفارش قابل مرجوعی است.


هرگونه باز شدن پلمب، فعال‌سازی، ورود به اکانت، نصب بازی، یا اتصال به اینترنت → مرجوعی را از حالت پذیرش خارج می‌کند.




---



 ۴. شرایط بازگشت لپتاپ و کامپیوتر


کالا باید کاملاً سالم، بدون خط‌وخش، بدون نصب نرم‌افزار و بدون تغییرات سخت‌افزاری باشد.


باز شدن جعبه یا روشن شدن دستگاه ممکن است شرایط مرجوعی را محدود یا غیرممکن کند.




---


 ۵. لوازم جانبی


هدست، کیبورد، ماوس، دسته، کابل و… تنها در صورت خرابی، مغایرت، یا مشکلات فنی تاییدشده قابل مرجوعی هستند.


کالاهایی که به دلیل رعایت بهداشت قابل عودت نیستند (مثل ایرباد داخل گوش) فقط در حالت پلمب نشده قابل مرجوع نیستند.




---


 ۶. شرایط بسته‌بندی


برای پذیرش کالا:


جعبه سالم باشد


هولوگرام و پلمب مخدوش نشده باشد


تمام اقلام داخل جعبه موجود باشد


فاکتور خرید همراه کالا ارسال شود




---


 ۷. نحوه بازگشت وجه


پس از بررسی و تایید تیم فنی:


مبلغ ظرف ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری واریز می‌شود.


هزینه ارسال در موارد خرابی یا مغایرت بر عهده هیرامارت است.


در مرجوعی‌های دیگر هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.




---


 ۸. ارتباط با بخش پشتیبانی


برای ثبت درخواست مرجوعی:


 تماس: 09128332575

 واتساپ: 09128332575

 ساعت پاسخگویی: ۱۰ الی 19